750 grammes

تشک طبی و انواع آن

 

تشک طبی چیست؟
تشک های طبی فنر ندارند و از فوم، بدون اسفنج یا فشرده ساخته می شوند. به طور کلی این نوع تشک ها سخت تر و طول عمر کمتری نسبت به تشک های دیگر دارند. سفت و شکننده است بنابراین پس از مدتی به جای قوس بدن به صورت گودی و برآمدگی ظاهر می شود.
چگونه تشک طبی را تشخیص دهیم؟
یکی از رایج ترین نام های تشک در بازار، تشک طبی است. همانطور که از نام این تشک پیداست، چنین تشک هایی باید از نظر پزشکی با بدن انسان سازگار شوند. اما آیا این تشک ها واقعا پزشکی هستند؟ آیا می توان هر تشکی را با نام چگونگه تشک طبی باید خریداری کرد؟
تشک طبی یک تشک استاندارد است که از اسفنج های فشرده ساخته شده است. این تشک ها با توجه به ارگونومی بدن انسان طراحی شده اند و به دلیل سفتی و انعطاف پذیری کم برای افرادی که از مشکلات دیسک کمر، افسردگی کمر، مشکلات گردن، استرس عضلات و ... رنج می برند بسیار مناسب است. تشک طبی با کاهش فشار و کاهش دردهای عضلانی و دردهای مرتبط با ستون فقرات کمر را شل می کند.تشک های طبی از تشک های دیگر سخت ترند اما سختی آن ها این نیست که بتوانید آن را به شدت فشار دهید.او زمین را مسطح دانست.
انواع تشک رویال
این برند معروف رویال سابقه طولانی در طراحی و ساخت محصولات خواب دارد، همچنین با توجه به درخواست مشتریان و شناخت ایده های آنها باعث شده تا انواع تشک های رویال در انواع مختلف تولید کنند. محصولات تشک کینگ به طور کلی به سه گروه زیر تقسیم می شوند که به اختصار به هر یک از آنها می پردازیم:
1- فنری 2- بدون فنر 3- فنر طبی
معمولا مدل های بدون فنر و طبی، فنری یا کاملا طبی شامل دستگاه های پزشکی بوده و دارای خواص دارویی هستند. با این حال، شرکت سلطنتی با سابقه، برنامه ای کلی برای تولید تشک های سالم و با کیفیت دارد. به طوری که با تمامی تشک های فنری داخلی این شرکت تمامی اصول پزشکی و ارتوپدی رعایت شده و با خیال راحت می توان از آنها استفاده کرد.
تشک رویال، برای یک خواب عمیق و راحت
انسان ها معمولا یک سوم عمر خود را در خواب می گذرانند. کیفیت خواب شما تاثیر مستقیمی بر سلامت جسم و روان شما دارد. برای داشتن خوابی راحت و شاد از شما می خواهیم ابزار و تجهیزات مربوطه را داشته باشید. شرکت تشک رویال یکی از فعال ترین برندهای ایرانی در تولید تشک می باشد. روتختی رویال از بهترین پارچه ها و مواد ساخته شده و دارای گارانتی چند ماهه می باشد. بیش از 70 نوع تشک مختلف از این برند وجود دارد که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. تشک های رویال متناسب با سلیقه های مختلف طراحی شده اند زیرا هر تشک دارای سطوح سفتی، نرمی و ارتفاع متفاوتی است.
انواع تشک رویال
امروزه انواع و مدل های تشک زیادی در بازار به فروش می رسد. برای داشتن بهترین تشک، ابتدا اندازه تخت، بودجه و مواد تشک خود را در نظر بگیرید. تخت ها در سایزهای مختلف طراحی و تولید می شوند که کاملا استاندارد می باشد. اکنون با چند مدل از این برند آشنا خواهید شد.
تشک رویال درجه یک دونفره سایز 200*160 سانتی متر تنفس می کند و از تعریق هنگام خواب جلوگیری می کند. این محصول از پارچه ضد حساسیت ساخته شده و دارای فنر استاندارد است که از فشار بر ستون فقرات جلوگیری می کند. لایه های داخلی به کار رفته در این مدل شامل فوم پلی اتیلن، نمد ترموفلت و اسفنج می باشد. به این اندازه تخت، ملکه نیز می گویند.
تشک راحت یک نفره با ابعاد 200*90 سانتی متر برای تخت های یک نفره استاندارد مناسب است. در الیاف این تشک از پلی استایرن استفاده شده است که باعث خواب راحت و جلوگیری از اسپاسم عضلانی می شود. شما می توانید این محصول را به راحتی با یک دستمال مرطوب تمیز کنید. این محصول برای نوجوانان و بزرگسالان قابل ساخت است.
تشک دو نفره 200*180 سانتی متری بسیار مناسب است و کینگ سایز نام دارد. این محصول دارای خاصیت ارتجاعی خوبی است تا با پارچه های ضد حساسیت خوابی عمیق و راحت به شما بدهد. فنرهای همراه این محصول کیفیت بالایی دارند و علیرغم استحکام فنرها وزن را به طور مساوی در سراسر تشک توزیع می کنند.

مطلب پیشنهادی: تشک رویال یک انتخاب خوب یا بد؟

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Thème Magazine © -  Hébergé par Overblog